"אני מברך את כלל נשות העיר בית שמש ונשים בכלל, על מי שהן, יוצרות חיים, אימהות לתפארת, נשות עסקים, מחנכות, גננות, מנהלות, סבתות ועוד..

נשים באשר הן מסמלות כוח וחיות, הן מעוררות השראה ביכולת שלהן לראות רחב ועמוק.
יש לחברה הישראלית עוד כברת דרך לשילובן של נשים באופן שיוויוני בפוליטיקה, במשרדי הממשלה, בעיריות ובצמתים של קבלת החלטות.

באופן אישי, אני מודה לכלל נשות בית שמש על העשייה הברוכה שלהן בכל התחומים והרבדים ושמח על מי שהן.
היו ברוכות תמיד!"