מנהלת בית הקשיש הגב' שרה אליהו:
"היום יום עם שמש נהדרת ומאירה, הגיעו להקת תלמידים מבי"ס ברנקו וייס אתגרי עם המורה למוזיקה מוטי והמחנכת שרה שיטרית שהנעימו לקשישים את הבוקר עם שירים וריקודים ותרמו למצב רוח שמח לקשישים והצוות. נהנו בלי סוף ואנו רואים שיתוף פעולה פורה בעתיד. תודה ענקית".






