בצער רב, אנו מודיעים פטירתו של אחיה של ראש העיר, שמעון בן חמו ז״ל.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"תושבים יקרים.
בצער עמוק מנשא אני מבקשת לשתף אתכם בפטירת אחי היקר שמעון ז"ל.
שמעון אחי איש מדהים עם לב ענק. נלחם כארי על בריאותו עד שהוכרע.
יחד עם משפחתי אשב שבעה בעיר הולדתנו ברח' עדולם 34 קריית גת.
ביום שלישי החל משעה 17:00 ובמהלך כל יום רביעי אשב שבעה על אחי בביתי בעיר.
תודה על הניחומים והחיזוקים
ושנתבשר בבשורות טובות".
מערכת שמשנט מביעה את צערה ומוסרת את תנחומיה למשפחה היקרה על אובדנה הכבד. יהי זכרו ברוך.







