איחוד הצלה:

לאחר הטיפול הראשוני בשטח באמא והתינוקת הם פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב.  נאחל למשפחה הרבה מזל טוב ושניפגש רק בשמחות. 

בתמונה- המיילדת אליסון רוזנבאום והתינוקת.