איחוד הצלה:
לאחר הטיפול הראשוני בשטח באמא והתינוקת הם פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב. נאחל למשפחה הרבה מזל טוב ושניפגש רק בשמחות.
בתמונה- המיילדת אליסון רוזנבאום והתינוקת.
פורסם בתאריך: 07/03/2021 09:44
איחוד הצלה:
לאחר הטיפול הראשוני בשטח באמא והתינוקת הם פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב. נאחל למשפחה הרבה מזל טוב ושניפגש רק בשמחות.
בתמונה- המיילדת אליסון רוזנבאום והתינוקת.