התלמיד יאיר כהן מכיתה י"ב: "היה מרגש מאוד להתנדב יחד עם עשרות אנשים שעזבו את מקום העבודה שלהם ופשוט באו. גייסו מצרכים, העמיסו, ופרקו. זכינו לראות במבצע הזה אנשים שהם ארץ ישראל היפה". 

אחד המילואימניקים שהשתתף ביוזמה: " זה מחמם את הלב לראות חיבורים של כל הקשת הישראלית, לטובת משימה אחת: להוסיף טוב".

הרב נעם קריגמן, ראש הישיבה: "במיוחד בתקופה זו, ערך החסד והעזרה הדדית נמצא בראש סדרי העדיפות של תלמידנו היקרים, ומהווים דוגמא אישית לכל בני הנוער בישראל".

באדיבות רשת אמית. 

קרדיט צילום תמונה: ניתאי ויזל.