סגן מ״מ רה״ע משה שטרית:

"לאור ריבוי הקולות בדבר האפשרות להקמת מרכז למחקר ויצור של חברת פייזר בישראל, פנינו הבוקר לראש הממשלה וביקשנו ממנו, בהמשך לשיחות הרבות שלנו איתו על מצבה הכלכלי של העיר, לסייע בהקמת מרכז שכזה בעירנו.

אנו מבינים שהדרך העיקרית לקידום התעשייה והתעסוקה בעיר עוברת במשיכת גופים גדולים לבית שמש. 

כממונה רישוי עסקים אני מבטיח שנמשיך לפעול מול ראש הממשלה ושרי הליכוד על מנת לחזק את העסקים והמעסיקים בבית שמש ובמיוחד במרכזים עתירי היי טק".