מנהלת ב'הס הגב' אורנה מועלם:
"בי"ס תפנית אשר הוקם לפני כ- 7 שנים, חרט על דיגלו את נושא המעורבות החברתית. על מנת לתת לתלמידיו תחושה שהינם שווים ומועילים בחברה הישראלית. לאורך השנים תלמידינו מתנדבים ופועלים למען הקהילה בתחומים שונים:
מידי יום א', קפה ומאפה לכוחות הביטחון בתחנת הרכבת, פעילות לגני הילדים: מוזיקה, חקלאות ואנגלית, אריזות מזון עמותת לתת, שיפור פני העיר בימי הניקיון שיזמה העירייה ובכלל, טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה בשיתוף משטרת בית שמש וניצולי השואה בעיר, התנדבות בבית הקשיש, יום צה"לי שהפך למסורת ובהיקף עירוני ועוד".
יישר כוח וברכות על הזכייה לצוות המורים של ביה"ס, לרכזת החברתית - הגב' ענת ארגוב ולעומדת בראשם מנהלת בית הספר - הגב' אורנה מועלם.
בתמונה: אורנה מועלם.







