בטקס חולקו פרסים ותעודות על פי קטגוריות מגוונות: הכלה והשתלבות, קידום השגים לימודיים, קידום ערכי חברתי, קידום החינוך לאומנויות ותרבות, קידום אקלים חינוכי מיטבי,קידום אורח חיים בריא ויעיל ומועמדות לפרס חינוך ארצי.
גן ערמונים מהעיר בהנהלתה של ג'וסלין אמסלם זכה בפרס על הכלה והשתלבות.
ביה"ס תפנית בהנהלתה של אורנה מועלם, זכה בפרס על קידום החינוך החברתי והערכי.
ביה"ס שלב בהנהלתה של נעמה אילוז זכה בפרס על מגוון נושאים: נתינה, מעורבות ועוד.
ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך הייתה ראש הראשות היחידה שכבדה בנוכחתה בטקס.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אני מברכת ומחזקת את אנשי החינוך שלנו שזכו לכבוד ויקר ממשרד החינוך על עשייה חינוכית וערכית. שנת הלימודים הנוכחית וזו שקדמה היו בסימן מורכבות הקורונה. יש לנו בעיר צוותי חינוך יצירתיים שהפכו את השנה הזאת למשמעותית למרות כל הקשיים. אם זה היה תלוי בי הייתי מעניקה לכל גן ולכל בית ספר תעודת הוקרה, אין לי ספק שכל צוותי החינוך ימשיכו בפעילות חינוכית משמעותית, כי זה הכול לטובת ילדינו".
ברכות לזוכים ויישר כוח.
בתמונות - מנהלת גן ערמונים, בתי הספר תפנית ושלב בטקס.







