נהג בן 22, תושב העיר נתפס ע"י שוטרי אגף התנועה במהירות חריגה של 214 קמ"ש
אתמול בלילה, במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות המהירות הגורמות לתאונות דרכים. נקלט באמצעות מכשיר הדבורה, רכב פרטי שנע על כביש 38 סמוך לצומת אשתאול במהירות 214 קמ"ש (90). מיד בוצעו מספר פעולות מהירות של השוטר, אשר הביאו לעצירתו של הנהג כעבור מספר ק"מ למרות המהירות הגבוהה.
פורסם בתאריך: 24/02/2021 09:22
הנהג תושב העיר בית שמש בן 22, עוכב לחקירה בגין עבירת המהירות ורישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים. בתום החקירה שוחרר בתנאים מגבילים עם הזמנה לשיפוט מהיר בבימ"ש.
פעילות האכיפה מייצרת הרתעה ומגבירה את הביטחון בכבישים. נמשיך לפעול בנחישות ובאפס סובלנות כלפי עבירות מסכנות חיים, במטרה להגדיל את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס.
דוברות המשטרה (אגף התנועה)
תמונה קרדיט דוברות המשטרה