הטקס התקיים במעמד ראש העיר ד"ר עליזה בלוך , חבר המועצה וממונה התחבורה הרב יוסי גולדהירש, טומי דויטש, מנכ"ל מילגם-אי.וי אדג' , מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב וגזבר העירייה אריה ברדוגו.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "יש מדברים ויש שעושים ואנחנו עסוקים בעשייה. הרכבים החשמליים הם חלק ממהפכה ירוקה עירונית שאנחנו עושים.העיר בית שמש פורצת דרך בתחום. כאן מרחבת היכל התרבות מתחיל השינוי.המחלקה לפיתוח כלכלי בעיריית בית שמש בהובלת גזבר העירייה אריה ברדוגו עסוקה ביצירת מנופים כלכליים וההתיעלות הירוקה היא אחד מהם"
חבר המועצה הרב יוסי גולדהירש ממונה תחבורה: "העיסוק שלנו בתחבורה הוא מקיף. הוספת קווים , שיפור חווית הנסיעה וגם כאן מהפכת תחבורה ירוקה בתור העירייה עצמה. אני שמח שתחום התחבורה הוא בעדיפות עליונה אצל ראד העיר ד"ר בלוך".
טומי דויטש, מנכ"ל מילגם-אי.וי אדג' :"עיריית בית שמש היא העיריה השנייה בארץ המכניסה לעבודת העירייה רכבים חשמליים. אני רואה ונרגש ממחויבות ראש העירייה לתחום זה. אין לי ספק שעוד נעשה כאן מהפכות בתחום".
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.






