"אני פונה לכלל תושבי העיר ללכת להתחסן חיסון ראשון בלבד.
הערב, באולם ספורט רמה א', רחוב נחל שורק 16, עד השעה 24:00.
עשו מאמץ משותף בכדי להחזיר את השגרה אל חיינו בכל התחומים עסקים, חינוך, תרבות ובכלל.
בית שמש במגמת ירידה בתחלואה אולם, זה עדיין לא מספיק בכדי לקיים שגרת חיים רגילה.
האחריות מוטלת עלינו, כל מי שאינו מתחסן מסכן את הכלל.
קחו אחריות כי רק ביחד נצליח!"






