ציון הרמזור: 7.57
מקדם ההדבקה : R= 0.74
אחוז החולים החיוביים: 10%
מספר חולים חדשים: 86
חלוקה לפי שכונות-
וותיקה - 34
רמה א - 25
רמה ג - 14
חפציבה - 5
מזרח שמש - 3
רמה ב - 3
קרייה חרדית - 2
אחרי חיסון 1: 26693 תושבים
אחרי חיסון 2: 16232 תושבים
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך :"הדרך היחידה שלנו לחזור למערכת החינוך , הדרך היחידה שלנו לחזור לאירועי תרבות , הדרך היחידה שלנו לחזור לפגוש את סבא וסבתא היא רק כאשר נהיה כולנו מחוסנים ונמשיך לשמור על ההנחיות. אני קוראת לכולם גשו להתחסן. רק כך ננצח את הקורונה"
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.







