מעט לאחר השעה ארבע וחצי לפנות בוקר (שישי) איתרו השוטרים מסיבה ביער נחושה הסמוך לבית שמש בה עשרות רבות של משתתפים. השוטרים הפסיקו את המסיבה ופיזרו את הנוכחים תוך שנרשמו דו"חות בגין הפרת תקנות הקורונה ומארגני האירוע זומנו לחקירה במשטרה.

בהמשך הבוקר, הגיעו שוטרי מג"ב אל שטח פתוח סמוך למושב טל שחר שם אותרה מסיבת טבע נוספת בהשתתפות עשרות אנשים שמרביתם החלו להימלט אל היער. גם מסיבה זאת הופסקה ובוצעה אכיפת תקנות הקורונה במקום וכמו כן לשני נותני השירות (תקליטנים) נרשמו דו"חות בהתאם וציוד ההגברה הוחרם.

דוברות המשטרה (ירושלים)

תמונה אילוסטרציה.ארכיון. צילום דוברות המשטרה.