החידון העירוני הוא המשך ישיר לחידונים בית ספריים מהם נבחנו התלמידים לקראת הדיון העירוני.
החידון כולו התקיים בזום וצפו בו צוותי החינוך מבתי הספר השונים ומשפחות המתמודדים.
החידון נפתח בברכת ראש עיר ד"ר עליזה בלוך וסגן ראש העיר וממונה החינוך הרב ישעיהו ארנרייך.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"אני גאה בכם כל משתתפי החידון על המאמץ והיוזמה. אתם מחבקים היום את ספר התנ"ך ואומרים בקול ברור זהו ספר הספרים שלכם. כל משתתפי החידון כולכם הוכחתם יסודיות, חריצות התמדה והרבה אחריות על ספר הספרים.לקחת אחריות על הזהות שלנו כעם. אני מחזקת אתכם על האתגר העצום"
סגן ראש העיר וממונה חינוך הרב ישעיהו ארנרייך:
"היום בחידון יבחר מנצח.אבל בעצם כולכם מנצחים. אתם קיימתם ממש את "והגיתם בו יומם ולילה". מרגש לראות אתכם תלמידים צעירים את האהבה שלכם לתנ"ך ואת הרצון שלכם להכיר אותו ממש בעל פה.שאו ברכה והצלחה"
הזוכים הם -
ברכות לחתן התנ"ך אלדר עמר תלמיד ביה"ס- ז'בוטינסקי
כלת התנ"ך טלי רביץ- תלמידת נצח ישראל
וסגניהם:
סוניה גיגוארגייב מביה"ס לוי אשכול
אחווה ורגון- אולפנת גילה
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.







