סגן מ"מ ראש העיר משה שטרית: "קירוי מגרשים- התחלנו"
שטרית: "אתמול קיבלנו היתרים לקירוי שלושת המגרשים הראשונים: בית ספר ז'בוטינסקי, מגרש סינטטי בשייבר ומגרש הכדורסל ברחוב הגולן.
3 מגרשים מתוך 19 שישופצו ויקורו בסוף הדרך.. התחלנו!!".
פורסם בתאריך: 04/02/2021 14:26
תמונה - פייסבוק משה שטרית.