ראש סניף איחוד הצלה בבית שמש, דוד לף, מציין לטובה את שיתוף הפעולה הפורה בין חמ"ל העירייה וקופות החולים לטובת הקשישים.
כארגון שעוסק בתחום הרפואה הדחופה אנחנו מרגישים שליחים למיגור התפשטות נגיף הקורונה וסיוע ככל האפשר למי שצריך להגיע להתחסן.
ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, הגיעה הבוקר למתחם החיסונים בקופת חולים כללית כדי לעמוד מקרוב אחר הפעילות.
ראש העיר ציינה לשבח את פעילות מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש שגם למטרה חשובה זו נרתמו לסייע לתושבי העיר.
כל קשיש קיבל ערכה עם שמיכת פליז ותאורת חירום לבית מטעם החמ"ל העירוני.
דובר איחוד הצלה סניף בית שמש.







