שיתוף הפעולה בין קק"ל לבית שמש חשוב בשל מיקומה של בית שמש בתוך הטבע , ובשל החשיבות לשמור על הקשר הטבע עם העיר.
ראש העיר ד"ר בלוך שמחה על ההתגייסות של קק"ל לשיתוף פעולה עם העיר בית שמש.
הסיור התקיים בשלושה מקומות בעיר :תל בית שמש- בית שמש הקדומה. עוד ביקרו פארק הגפן- כדי לראות מקרוב פיתוח ריאה ירוקה בתוך העיר. והסיור ביקר גם בגן האקליפטוס. בליבו של הגן עובר נחל ישעי.חיבור בין מים לטבע , ושם המטרה המשותפת של קק"ל ועיריית בית שמש היא לחבר אותו כמה שאפשר לעיר ולשכונותיה.
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש







