ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:

"כמי שמגיעה מתחום החינוך אני רואה בחיוב את הרצון של חברת ההפקה והתאגיד להציף את סוגיית נערים בסיכון וההתמודדות שלהם. לא נכון יהיה למתג מקום אחד כמזוהה עם הנושא ובטח לא העיר בית שמש שעוברת תהלכים משני מציאות: התפתחות תעשייה, הקמת בית ספר אנטרופוסופי, שלוחה אקדמית נפתחת בעיר, בי"ס להורים, מרכז צעירים ועוד.תושבים רבים חשו חוסר נוחות מכך. מיתוג בית שמש כעיר לנוער בסיכון תפגע פגיעה כפולה גם בעיר בית שמש וגם בתחום ההתמודדות עם התופעה.

אני שמחה על ההסכמה שהגעתי עם התאגיד ועם חברת ההפקה על שינוי השם. במהלך ימי הצילומים שיתקיימו בעיר אשמח בשיתוף השחקנים וההפקה להציף את המודעות לנושא ובכל השיח שיתקיים סביב הסדרה" 

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.

תמונת ראש העיר: ארכיון.