מפעלי חומרי הגלם, המאפים והקלייה נמצאים בסמיכות והיה זה נכון ומתבקש לרכז את היחידות הפועלות בסביבת פעילות אחת.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:
"אני מקדמת בברכה את העובדים של מטה חברת "ארומה ישראל" בבואם היום לעיר בית שמש. בתקופה של מורכבות כלכלית חברת "ארומה ישראל" מביעה אמון באיתנות הכלכלית ובהתפתחות הכלכלית של העיר בית שמש. אנחנו נמשיך לפעול להביא לעיר בית שמש עוד חברות עוגן לעיר בית שמש".
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
תמונה ארכיון.







