מכתב תודה למוקד 106 ומח' התחזוקה בעירייה על טיפול מהיר בתלונה
תושבת העיר הגישה תלונה למוקד העירייה, בתאריך 18/1 (ושלחה תזכורת בתאריך 24/1) על בור, בכביש ברח' הרצל בוותיקה וציינה את חומרת הסיכון בדבר, לנהגים בכביש. הבוקר היא התבשרה בהודעה שתלונתה טופלה ובנוסף טופלו ליקויים נוספים בכביש.
פורסם בתאריך: 27/01/2021 09:24
המוקד העביר את הפנייה למח' התחזוקה והבוקר הגב' קיבלה הודעה כי פנייתה טופלה ואכן בתה של תושבת העיר המתגוררת בותיקה, עידכנה את הפונה כי הבור וליקויים נוספים שהיו בכביש, טופלו בהצלחה.
התושבת (השם שמור במערכת) מודה מאוד למוקד ולמח' התחזוקה על הטיפול בתלונה.
יישר כוח על הטיפול המהיר והיעיל.
תמונה אילוסטרציה. ארכיון.