הפרת סדר בבית שמש:
במהלך פעילות אכיפת תקנות הקורונה שערכה הבוקר המשטרה בשכונת חפציבה בעיר בית שמש, החלה התקהלות של מאות מפרי סדר אשר החלו ביידו אבנים וביצים לעבר הכוחות וחסמו לסירוגין את הכביש. כוחות המשטרה החלו בפעילות להשלטת סדר במהלכה נעצרו 3 חשודים שהועברו לחקירה במשטרה.
במהלך פעילות האכיפה נרשמו עשרות דו"חות כנגד הפרת תקנות הקורונה.
שוטרי משטרת ישראל ימשיכו לבצע משימתם ולעמוד איתן אל מול אותם פורעי חוק ומפרי סדר לצד המשך ביצוע המשימה הלאומית המוטלת על כתפיהם של השוטרים והשוטרות לבלימת התפשטות נגיף הקורונה.
דוברות המשטרה (ירושלים)
תמונה אלוסטרציה. צילום דוברות המשטרה.






