ראש העיר: "כל תושב מעל גיל 60 שאינו יכול להגיע להתחסן - שיפנה למוקד"
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "ממשיכים במבצע החיסונים. כל תושב מגיל 60 ומעלה צריך לקבל חיסון החל מתאריך 7/2/21 ואין לו יכולת להגיע למקום החיסון מתבקש להרשם במוקד 106 של העירייה - ומתנדבים יקרים יגיעו לקחת אותו".
פורסם בתאריך: 24/01/2021 13:49
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:
"אנחנו נלחמים בכל הכוח נגד התפרצות הנגיף בקטיעת שרשרת ההדבקה והמשך עידוד מבצע החיסונים. אחרי שמתחילים לחסן את תלמידי יא יב ומוודאים שהם מגיעים בראש שקט לבחינות הבגרות, כעת - אף אחד לא נותר בבית מגילאי 60 ומעלה.יחד ננצח"
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.