ראש העיר למפקד תחנת משטרת בית שמש: "אני מחזקת אותכם במשימת האכיפה"
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך למפקד משטרת בית שמש סנ"צ שלומי טובול: "אני מחזקת אתכם במשימת האכיפה בכל חלקי העיר.אני קוראת לכם להמשיך וליישם את מדיניות ממשלת ישראל.רק כך ננצח את הקורונה"
פורסם בתאריך: 21/01/2021 16:31

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.