הפעילות הינה חלק מתהליך הובלה קהילתי "מוגנות בגיל הבכיר" הפועל במגזרים שונים שמטרתו לחזק את ביטחונם האישי של בני הגיל הבכיר בעיר. הצוותים קיימו שיח מיטבי והקשיבו לחברי המועדון, הגישו להם עציץ פורח כשי לכבוד חג ט"ו בשבט וצירפו ברכה אישית ונוגעת לכל חבר בה נכתב כי גם בעיתות סגר ובידוד הם אף פעם לא לבד. ההתרגשות בקרב החברים והצוותים היתה גדולה מאוד.
אנו מודים לשותפים שלקחו חלק בתהליך הנפלא. נאחל לכולנו להמשיך לפעול למען בני הגיל הבכיר מתוך שותפות אמיתית וארוכה גם כשנחזור לשגרה הברוכה.
כותבת המאמר: ריקי טוביאנה - רכזת שיווק וקהילה הרשות לביטחון קהילתי בית שמש.







