מנהלי שפ"ע חילקו בשעות הבוקר המוקדמות שתייה חמה לעובדים שפעלו ברחבי העיר
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "העובדים שלנו הפרוסים בשטח בקור וחום, לילה ויום עסוקים כל העת בשמירה על הבית. אני מצדיעה להם. הם פשוט סיירת מובחרת".
פורסם בתאריך: 20/01/2021 12:33
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.