שני צעירים תושבי העיר נתפסו אתמול במחסום של משטרת התנועה כשהם חולים מאומתים בנגיף הקורונה
המאבק הלאומי למניעת התפשטות נגיף הקורונה: שני תושבי העיר, חולי קורונה מאומתים, נתפסו במחסום של משטרת התנועה במחלף חמד סמוך לאבו גוש, על כביש 1. השניים זומנו לחקירה בחשד למעשה העלול להפיץ מחלה בהתאם לחוק.
פורסם בתאריך: 14/01/2021 10:50
שוטרי משטרת התנועה עיכבו לבדיקה כלי הרכב המסחרי שבו נהג (בן 28) ונוסע (23). בעת בדיקה מול משרד הבריאות התברר כי הם אובחנו כחולים מאומתים ב5/1.
השוטר הורה לנהג לנסוע אחריו לתחנת המשטרה בהראל והשניים קיבלו זימון לחקירה.
דוברות המשטרה.
תמונה מתוך סרטון שפרסמה דוברות המשטרה.