פועל נפצע במהלך עבודתו על גג מבנה באזור התעשיה הר טוב
חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש העניקו לפצוע סיוע רפואי ראשוני בשטח, לאחר מכן הוא חולץ מהגג בסיוע מנוף של כוחות הכיבוי ופונה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו מוגדר קל.
פורסם בתאריך: 13/01/2021 09:52
איחוד הצלה סניף בית שמש.