שלום אדרי: "בימים אלו התחלנו את השלב השלישי בשיפוץ התשתיות והניראות ברחוב הנרקיס, רחוב שעבר שינוי מהותי מהרגע שהתחלנו את תיקון וליקוי התשתיות לרווחת דיירי ותושבי הרחוב.
תודה לרה"ע עליזה בלוך ולשאול פוקס, מנהל הפרויקטים בעיר הותיקה".
נמשיך לעדכן!


פורסם בתאריך: 10/01/2021 09:23
שלום אדרי: "בימים אלו התחלנו את השלב השלישי בשיפוץ התשתיות והניראות ברחוב הנרקיס, רחוב שעבר שינוי מהותי מהרגע שהתחלנו את תיקון וליקוי התשתיות לרווחת דיירי ותושבי הרחוב.
תודה לרה"ע עליזה בלוך ולשאול פוקס, מנהל הפרויקטים בעיר הותיקה".
נמשיך לעדכן!

