"אנחנו יוצאים בתכנית חדשה בה קבוצות נבחרות של נערים ונערות ילמדו במשך שנתיים עם טובי הבמאים בישראל וילמדו בימוי, כתיבה, צילום ועוד מקצועות נדרשים מעולם הקולנוע והטלוויזיה.
הקבוצות יעברו ימי עיון שעוסקים באמנות, סדנאות אמן עם טובי היוצרים וביקורים במוזיאונים, בפסטיבלי סרטים ועוד.

המצטיינים שבהם יוכלו להמשיך ללמוד קולנוע, אמנות, מוזיקה או משחק, ויוכלו לזכות במלגות לימודים ממוסדות הלימוד הנחשבים בישראל והמשך של ליווי ותמיכה.

התלמידים גם ישתלבו בטלוויזיה הקהילתית שהקמנו לפני מספר חודשים ויקחו חלק בהפקות ובשידורים השונים.

ועוד משהו..*נותרו מקומות אחרונים* בסדנאות. אז אם אתם בני נוער ותמיד חלמתם לקחת חלק בעולם הקולנוע אנחנו כאן להגשים לכם את החלום".