ברכת נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין לרגל שנת ה 70 לעיר:
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "לאחר שביקר בעירנו בפתיחת שנת הלימודים, אני מתכבדת להביא בפניכם את ברכת נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין לרגל שנת ה 70 לעיר"שנת ה 70 לעיר". מצ"ב קישור לצפייה בסרטון בדף הפייסבוק של שמשנט:
פורסם בתאריך: 07/01/2021 10:37