מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש הוזעקו לביתה וסייעו לה בתהליך הלידה, בשעה טובה נולדה בת.  

לאחר הטיפול הראשוני בביתה התינוקת והאם פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב. 
שניפגש רק בשמחות!

תמונה ארכיון. צילום איחוד הצלה.