"יתרה מזה - ראש העיר בעצמה הצהירה כי לא תאשר את המשך הבניה במשמרת שלה והצהירה בפנינו לא פעם כי תמנע את בניית ד'5.
הפרויקטים הרבים המפורטים בהודעת ראש העיר ברובם מצויים עדיין בגדר תוכניות לא לביצוע. אך זה לא מנע ממנה למנות אותם ולהציג מצג כאילו יש בניה לציבור הכללי בעיר.
13,500 יח"ד בניה בבית שמש הם אסון לעיר שאינה מסוגלת בשלב זה להכיל את התושבים הקיימים במתן שירותים ומענה הוגן, להעמיס עליה בניה של אלפי דירות הוא הדבר האחרון שנכון לעשות!
מתחילת הקדנציה סיעות הליכוד והבית היהודי התריעו וביקשו מרה"ע להפסיק בשלב זה את הבניה ברמות ד' ו- ה' עד להתייצבות כלכלית ומתן שירותים הוגנים לתושבי העיר בכללותם.
נמאס ממס השפתיים של רה"ע שמדברת על בניה לכלל הציבורים ובפועל הטרקטורים עובדים רק בשכונות לאכלוס הציבור החרדי ולא בבית שמש הוותיקה!
נמאס מכך שתושבי העיר מכלל המגזרים סובלים מהעדר תשתיות ושירותים בעוד הבניה החדשה משתוללת ללא פרופורציה.
צריך לומר את האמת, לא סיעות הליכוד והבית היהודי נתנו את תיקי תכנון ובניה והחינוך, טרום הבחירות, לנציגים החרדים - שני תיקים שהם הליבה של כל עיר מאוזנת! וזאת תוך הצגת מצג כאילו לא היו הסכמות עם סיעות לפני הבחירות.
כעובדה, ולצערנו מרוב הבטחות ללא כיסוי בשנת 2019 עזבו אלפי משפחות וצעירים מהציבור הכללי את בית שמש.
בחלוף שנתיים ניתן להבין כי יח"צ אישיים הם לא תחליף לעשייה, מילים ריקות לא ישנו את העובדות!! הסתיים עידן השתיקה!!"







