לאחר הטיפול הראשוני בביתה, התינוקת והאם פונו להמשך טיפול בבית החולים, כשמצבם טוב. מזל טוב, ושניפגש רק בשמחות!
שמשנט
פורסם בתאריך: 06/01/2021 11:12
לאחר הטיפול הראשוני בביתה, התינוקת והאם פונו להמשך טיפול בבית החולים, כשמצבם טוב. מזל טוב, ושניפגש רק בשמחות!