משה שטרית: 

"ההחלטה על חלוקת המלגות הייתה חלק מההסכם הקואליציוני של סיעת הליכוד. 

עם כניסתנו לקואליציה בתחילת הקדנציה הנוכחית התעקשנו על אישורו ומאוד משמח אותי שהגענו ליום שאנחנו יכולים להשתמש בתקציב זה לטובת מטרה חשובה כל כך.

יחד עם מרכז הצעירים הפעיל והתוסס שלנו אני שואף שנוכל להגיע למצב בו אנחנו מספקים לכם, סטודנטים תושבי העיר, את התנאים המיטבים להצלחה. זה התפקיד שלנו ואנחנו עושים זאת בשמחה.

הזכאים להגשת המלגה הם סטודנטים לתואר ראשון או שני תושבי העיר שלא נהנים ממלגת פר"ח, ידידים או שעלים.

היקף המלגה הוא 1,000 שקלים והחלוקה תתנהל בשיטת כל הקודם זוכה. ביום חמישי 14.01 בשעה 10 בבוקר תפתח ההרשמה. אז כדאי שתהיו עירניים ואל תפספסו".

לינק להרשמה: 

https://clp.kaizend.co.il/milga-shemesh/

תייגו סטודנטים תושבי העיר!