ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "כמות התחלואה בכל הארץ וגם בעיר בית שמש עולה. אני שבה וקוראת לכולנו הקפידו על ההנחיות והנהלים.אני רוצה לחזק את קופות החולים על מבצע החיסונים. אני קוראת לכולם לגשת ולהתחסן"

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.