שלום אדרי, ממונה העיר הוותיקה "ואדריכל" הקמת ההיכל ביחד עם חברי סיעת הליכוד.
בקדנציה הקודמת בשנת 2016, כאשר הצטרפו חברי סיעת הליכוד סטלה וולטר ומשה שטרית סגן ומ"מ רה"ע, לקואליציית משה אבוטבול חלק מתנאי הכניסה לקואליציה היה הסכם בניית היכל התרבות בעיר הוותיקה.
שלום אדרי: "מרגש היה לבקר השבוע ולראות באופן מוחשי את התקדמות והשלמת בניית היכל התרבות העירוני הראשון בתולדות העיר. כמי שהתנה את הכניסה לקואליציה עם משה אבוטבול באמצע הקדנציה הקודמת היה גם נושא בניית ההיכל, אני שמח על התוצאה המרהיבה של היכל תרבות מכובד ומרשים כיאה לעיר כמו בית שמש. יאמר לזכותו של אבוטבול כי הוא עמד בסיכומים תמך ועודד את בניית ההיכל בכל שלב. ולמהנדס איציק ביטון, מנהל פרויקט בניית היכל התרבות שליווה את התהליך בהצלחה!
תושבי העיר יוכלו סוף סוף ליהנות מאירועי תרבות ברמה גבוהה כחלק מאיכות חיים ותרבות הפנאי.
אני גאה על העובדה שהגענו לקו הסיום ומאחל לתושבי העיר להנות בעתיד הקרוב מאוד מהפעילות."
נמשיך לעדכן.









