ח"כ שטרית ביקרה גם במתחם החיסונים של קופת חולים "מכבי" בבית שמש, יחד עם השרה עומר ינקליביץ' וח"כ משה אבוטבול.
ח"כ קטי שטרית: "הגעתי עם חבריי השרה ינקלביץ' וח"כ אבוטבול כדי לתמוך ולחזק את הצוותים הרפואיים. זו שעתם היפה של הצוותים הרפואיים במלחמה נגד הקורונה. חשוב להזכיר שהמגיפה עדיין בקירבנו ויש לשמור על הנחיות משרד הבריאות".






