4038 חיסונים בוצעו עד עתה בעיר, נגד נגיף הקורונה
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:
"בית שמש נותנת כתף. אני קוראת לכל מי שצריך להתחסן לגשת ולעשות זאת ללא השתהות. זו הדרך שלנו לנצח את הקורונה בצד שמירה על הנהלים. רק אם נתחסן ונקפיד על מסכות ונמנע מהתקהלויות, נוכל לחזור לפגוש את סבא וסבתא , נוכל לחזור לאירועי תרבות, ונוכל לקיים לימודים סדירים. אני קוראת לכם תנו כתף"
פורסם בתאריך: 27/12/2020 11:15
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
תמונה ארכיון.