אנו מבינים את הכאב ומעריכים את אורך הרוח של התושבים. עיריית בית שמש עומדת על כך שתתבצע חלוקה הוגנת ומגוונת לכלל תושבי השכונות החדשות באופן מסודר ומתואם ותגיב בחומרה לכל ניסיון להפר את החוק ברגל גסה.
יו"ר ועדת תכנון ובנייה ומחזיק תיק הנדסה הרב שמעון גולדברג: "בשונה מבעבר כשכל אחד הישר בעיניו עשה, ובניית בתי הכנסת ניבנו ע"י העמותות והקהילות עצמם, כהיום אגף ההנדסה בראשותי בהתאם למדיניות ראש העיר הגב' עליזה בלוך לקחה על עצמה את בניית בתי הכנסת והם לא יושתו על הקהילות כבעבר, וזאת בשביל לייצר סדר ולמנוע השתלטות על שטחים ציבוריים, ובכדי שתהיה חלוקה הוגנת.
אני מחזק את התושבים שמתארגנים באופן מסודר, כדת וכדין וחשוב להעביר מסר ברור, נקיטת צעדים חד צדדיים לא תביא לכדי יתרון לפולשים בשום צורה".
דוברות עיריית בית שמש.
תמונה ארכיון. קרדיט דוברות עיריית בית שמש.







