ראש העיר ד"ר עליזה בלוך קוראת לתושבים להתחסן נגד הנגיף
ראש העיר בטוויטר: "הגעתי לקופת חולים לאומית בבית שמש, לפתיחת מבצע חיסוני הקורונה ופגשתי את משה, ניצול שואה כבן 90 (!) שהגיע להתחסן. לא חושבת שצריך להכביר במילים, פשוט לכו להתחסן, זה מציל חיים! גם אני אתחסן בשעות הקרובות".
פורסם בתאריך: 23/12/2020 12:35