בואו לתרום דם בתחנה להתרמת דם בכניסה לבניין העירייה
התחנה הוקמה על ידי מד"א בשיתוף עיריית בית שמש. ראש העיר ד"ר עליזה בלוך בירכה את המשנה לרה"ע ומחזיק תיק הבריאות הרב ישראל סילברסטין על היוזמה החשובה, וקוראת לתושבי העיר לבוא לתרום דם ולהציל חיים.
פורסם בתאריך: 22/12/2020 12:40
מבצע ההתרמה ימשיך בנקודות נוספות בעיר.
דוברות עיריית בית שמש.