בהתאם להנחיות משרד הבריאות, החיסונים יינתנו בשלב זה לבני 60+ וכן לעובדי מערכת הבריאות.
לרשותם מס' דרכים לקביעת תור:
מוקד מכבי ללא הפסקה *3555.
אפליקציית מכבי.
מכבי אונליין.
באמצעות מזכירות הסניפים.
מנהל המרחב אליק סטפנסקי: " אנו נרגשים להיות החלוצים בפתיחת מתחם החיסונים בעיר, נערכנו במתחם חיסונים ייעודי ונפרד על מנת לשמור על בריאות חברינו. אנו שמחים על ההיענות המבורכת של הציבור לבוא ולהתחסן".







