ההחלטה האחרונה של ועדת השרים לענייני אזור מוגבל, התקבלה בסוף השבוע האחרון, בעת שהעיר בית שמש הייתה עדיין צהובה.

תמונה ארכיון. צילום דוברות העירייה.