ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"בית שמש היא לא רק עיר קולטת עלייה היא עיר שהעולים ממדינות רבות בעולם בוחרים בה עוד מארץ מוצאם.
שמחתי לארח היום יחד עם עמיתי חבר המועצה אסצאלו מולה , ממונה הקליטה, את שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה.
סקרנו בפני השרה את פריסת העולים בעיר מכל התפוצות ואת העשייה לקהילות השונות. דנו באתגרים העומדים בפני העולים ושילובם במערכות החינוך בעיר.
הדגשתי בפני השרה את הצורך הדחוף בהגדלת שעות אולפן לכלל העולים ובצעדים נוספים שיחזקו את קליטת העולים ושילובם בעיר".
חבר מועצת העיר אסצאלו מולה, ממונה הקליטה:
"בפגישה שהתקיימה עם שרת העלייה והקליטה ראש העיר, מ"מ סגן ראש העיר ואנוכי הממונה על תיק הקליטה בעירייה, הייתה עניינת ומקצועית, למען העולים תושבי בית שמש. שמחתי מאוד לעלות נושאים חשובים בפניי השרה פנינה טמנו שטה. לאחר הפגישה בבנין העיירה, יצאנו לסיור במתנ"ס זינמן אשר דיווחו על פעילות המרכז.
אני חייב לציין שהעיר בית שמש היא עיר קולטת עלייה מזה שנים רבות, מגיעים אליה מכל התפוצות, מרוסיה, אתיופיה, ארה"ב ועוד.
אני שמח לבשר שהשרה ואני נמשיך בעשייה למען רווחת העולים וילדי העולים. סופ"ש בריא ורגוע".







