שרה אליהו מנהלת מרכז היום לקשיש: "פתחנו את היום בשמחה, הדלקת נר שלישי יחד עם ראש העיר היקרה, שוטרים מהמכללה וצוות השיטור הקהילתי ששרו, רקדו ובירכו את הקשישים.
בשמי ובשם הצוות וחברי המרכז תודה ענקית לכולם".
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"יחד עם השוטרים המדהימים של המכללה לשוטרים והרשות לביטחון קהילתי הדלקנו נרות חנוכה במרכז יום לקשיש. אין אושר גדול יותר מלהאיר את הלבבות של דור המייסדים שלנו.
חג אורים שמח!".
תמונות- מרכז יום לקשיש.







