המתחמים יפעלו: מחר (יום ראשון) 13/12/20 בין השעות 13:00-20:00 באולם ספורט לוי אשכול רחוב הגולן 14, וביום שני 14/12/20 מתחם דרייב עם רכב בין השעות 14:00-20:00 בחניון האצטדיון העירוני.
פורסם בתאריך: 12/12/2020 18:05
עמדות הדיגום מיועדות לכל המעוניין אין צורך בהפנייה.