משטרת ישראל פתחה בחקירת תלונה שהוגשה אתמול בגין הפרת הסדר שארעה לפני מספר ימים במהלך אימון קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. במסגרת החקירה ופעולות רבות שביצעו חוקרי המשטרה, נעצרו אמש שני חשודים בשנות השלושים וארבעים לחייהם, אחד מהם תושב בית שמש ובמהלך היום צפויה המשטרה להביאם לבית המשפט לדיון בעניינם. 

מן המשטרה נמסר: "אנו נפעל בנחישות וללא משוא פנים כנגד כל גילוי אלימות והפרת סדר החורגת מגבולות החוק. נגד החשודים אנו מתכוונים לפעול למיצוי מלוא הדין".