סגן מ"מ ראש העיר משה שטרית על הפגישה:
"ניסינו בפגישה יחד לראות איך אנחנו כעירייה יכולים לעזור. כממונה על המחלקה לקידום ורישוי עסקים אני רואה חשיבות גדולה מאוד בסיוע לעסקים בעיר, הן בשגרה ובוודאי בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים כיום.
אני רוצה להודות למנהל אגף חירום וביטחון צחי אלימלך ולשבי חוג'ה מנהל מחלקת קידום ורישוי עסקים בעיר על ההובלה וכמובן לד"ר עליזה בלוך ראש העיר".
תמונה פייסבוק משה שטרית.







