רה"ע הודתה לשר אוחנה על ההחלטה להקים יחידה לשיטור קהילתי. לאחר הפגישה יצאו לסיור בשכונת "נווה שמיר"
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
פורסם בתאריך: 07/12/2020 11:49
רה"ע הודתה לשר אוחנה על ההחלטה להקים יחידה לשיטור קהילתי. לאחר הפגישה יצאו לסיור בשכונת "נווה שמיר"
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.