דרור בוגרת תוכנית מנדל למנהיגות חינוכית. את דרכה המקצועית החלה בעיר בית שמש בבית הספר "ברנקו וייס" ובו מלאה במשך כעשור תפקידי הוראה וניהול. בעשרים השנים האחרונות שימשה במערכת החינוך בתפקידים שונים בתחום ההוראה, הניהול, ההנחיה והפדגוגיה:ניהלה את בית הספר המקיף השש-שנתי "רמות" שבבת ים, ולאחרונה ניהלה את תחום הפסיכו-פדגוגיה וליווי מנהלי בתי הספר ברשת 'דעת'.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך :
"שרי דרור חזרה לבית שמש.זה מאד מרגש. שרי שהחלה את דרכה בהוראה בעיר בית שמש לפני 20 שנה חוזרת היום לעמוד בראש מנהל החינוך בעיריית בית שמש.שרי מכירה את העיר היטב והעמידה תלמידים רבים בעיר.במגוון תפקידיה צברה שרי ניסיון ניהולי ופדגוגי המכשיר אותה להנהיג ולהוביל את מנהל החינוך בעיר."
סגן רה"ע וממונה החינוך הרב ישעיהו ארנרייך:
"אני מבקש לאחל לה ברכה והצלחה בניהול מינהל החינוך ובעזרה וסיוע לצוותי החינוך המצוינים בעיר בית שמש. בטוחני שיחד עם צוות המינהל המסור הפועל ללא לאות, נוכל להגיע להשיגים למען כל ילדי העיר ב"ה"
ראש מנהל החינוך הנכנסת שרי דרור :
"אני שמחה מאד להצטרף לצוות המוביל את תחום החינוך בבית שמש תחת ההובלה של ראש העירייה ד"ר עליזה בלוך. גדלתי במשפחה של א.נשי חינוך, ואני חשה כבוד והתרגשות על ההזדמנות לכהן כראש מנהל החינוך בעיר שבה התחלתי את דרכי בהוראה".
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש







